وبلاگ

انتخاب مانتو مجلسی زنانه

مانتو مجلسی زنانه یک پوشاک کاربردی و مهم در استایل بانوان به خصوص برای حضور در مهمانی ها و مراسم ها می باشد. در کنار مانتو پوشیدن کیف و کفش مجلسی و شیک و استفاده از اکسسوری کامل کننده استایل شما می باشد. مانتو مجلسی در سبک ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد. که پرطرفدارترین آن مانتو عبایی است. این سبک مانتو در عین راحتی و آزادی عملی که دارید بسیار شیک و زیبا می باشد.

تعریف مانتو مجلسی زنانه

در واقع این مانتو ترکیبی از مانتو زنانه و لباس مجلسی می باشد. به بیان دیگر مانتویی است که به سبک لباس مجلسی طراحی و دوخته می شود. در عین حال با وجود این مانتو پوشش بیشتری نسبت به لباس های دیگر دارد. به همین خاطر می توانید باخیال راحت از آن در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

مانتو مجلسی زنانه

مدل های متنوع مانتو مجلسی

مانتو مجلسی بلند

مانتو مجلسی بلند که تا قوزک پا است برای بانوانی که دوست دارند بیشتر پوشیده و با حجاب کامل باشند مناسب می باشد. اگر اندامی درشت و قد بلندی دارید مانتو مجلسی بلند استایل زیبا و شیک برای شما می سازد.

مانتو خامه دوزی

این سبک مانتو که طرفداران خود را دارد و ظاهری بسیار شیک و جذاب برای شما خلق می کند.

مانتو گیپور

این مانتو مجلسی زنانه برای شرکت در مراسم و مهمانی های مهم کاربرد دارد. در قسمت بالاتنه این مانتو از گیپور استفاده شده که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

مانتو عبایی

برای دوخت مانتو عبایی از تور استفاده می شود که طرح آن را زیبا و خاص می کند. این مانتو گزینه مناسبی برای شرکت در دورهمی ها است.

مطالعه بیشتر
راهنمای خرید مانتو عبایی مشکی

مانتو مجلسی حریر

حریر یکی از پرطرفدارترین طرح هایی است که توسط بانوان انتخاب می شود. این مدل مانتو سبب می شود که ظاهر شما در مهمانی ها بیشتر به چشم بیاید.

مانتو مجلسی مخمل

مانتوی مخمل یکی از لباس هایی است که برای فصول سرد و شرکت در مهمانی ها مهم خریداری می شود. این مدل از قدیم طرفداران خاص خود را داشته و امروزه نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مانتو مجلسی مروارید دوزی

مروارید دوزی هنر اصیل ایرانی است که روی بسیاری از مانتو مجلسی زنانه کار شده است. اکثرا در قسمت خاصی از مانتو مجلسی با مروارید های خاص و براق دوخته می شود.

مانتو مجلسی زنانه

دلایل انتخاب مانتو مجلسی

از مانتو مجلسی علاوه بر مهمانی و مراسم ها می توانید در مکان های دیگر نیز استفاده کنید. اما خلاف آن یعنی مانتو معمولی را نمی توانید برای مراسم رسمی بپوشید. مانتو مجلسی زنانه پوشش کاملی را ایجاد می کند. برای افرادی که حجاب برایشان اهمیت دارد گزینه مناسبی است. مانتو مجلسی برای افرادی که وقت عوض کردن لباس را ندارد می توانند با پوشیدن این مانتو از درب منزل به بیرون رفت و آمد کرد و نیازی به عوض لباس هم ندارد.

مراقبت و نگهداری از مانتو مجلسی

تحویل به خشک شویی

در صورتی که مانتو مجلسی زنانه شما دارای پارچه نفیسی مانند ابریشم می باشد بهتر است آن را به خشک شویی بسپارید. انواع پارچه های حریر یا گیپور نیز ممکن است با قرار گرفتن در ماشین لباسشویی آسیب ببینند. امن ترین راه برای شستشو سپردن آن به دست متخصص در زمینه شستشو می باشد.

مطالعه بیشتر
مانتو مجلسی شیک از کجا بخریم؟

زیاد اتوکشی نکنید

مانتو های مهمانی به طور معمول از پارچه هایی دوخته می شوند که چروک پذیری اندکی دارند. همانطور که می دانید اتوکشی لباس هایی که دارای تزئینات هستند کار سختی می باشد. علاوه بر این اتوکشی زیاد عمر مفید پارچه را کاهش می دهد. بهتر است بعد از هر بار استفاده لباس خود را به چوب لباسی آویزان کنید و درون کاور قرار دهید این کار کمک می کند تا نیاز کمتری به اتو کشی داشته باشید.

مانتو مجلسی

در آخر

برای خرید مانتو مجلسی زنانه از میان مدل های متنوع مانتو عبایی و مانتو مجلسی مشکی و رنگی می توانید به فروشگاه آستریا مراجعه نمایید و از طریق سایت خرید اینترنتی بدون هیچ گونه دغدغه ای انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *