وبلاگ

مانتو مجلسی شیک از کجا بخریم؟

مانتو مجلسی از کجا بخریم

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که مانتو مجلسی از کجا بخریم؟ همانطور که می دانید مانتو مجلسی از مانتوهای پرکار و با تزئینات گران قیمت می باشد. در واقع این مانتو در مهمانی ها و مجالس رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

تعریف مانتو مجلسی

هر زمان صحبت از مانتو مجلسی به میان می آید برخی از افراد در ذهنشان مانتو هایی با زرق و برق و منجوق کاری های فراوان شکل می گیرد اما در واقعیت این چنین نیست. در این سبک از مانتوها پارچه هایی به کار می رود که به سختی چروک می شوند. این ویژگی مربوط به استفاده بیش تر از پلی استر نسبت به نخ در آن می باشد. طراحی و دوخت مانتو مجلسی کار سخت همراه با ظرافت و دقت می باشد. چرا که مرتب و شیک و زیبا ایستادن در اندام مشتری بسیار اهمیت دارد.

مانتو مجلسی از کجا بخریم؟

چند سوال قبل از اینکه بخواهیم بدانیم مانتو مجلسی از کجا بخریم؟

اکثرا زمانی به سراغ مانتو مجلسی می رویم که بخواهیم از آن در مکان خاص یا مهمانی استفاده کنیم. همانطور که می دانید این مانتو ها نقش کلیدی و به سزایی در زیبا کردن استایل افراد دارند.

نکته ای که توجه را بیشتر به خود جلب می کند. این است که علاوه بر اینکه این مانتوها را نمی توانیم از چند بار بیشتر بپوشیم دارای قیمت بالایی هم می باشند. پس حتما مانتو کاربردی انتخاب کنید که بتوانید در چند استایل از آن بهره ببرید.

از کجا مانتو مجلسی بخریم ؟

با خرید از فروشگاه آستریا به صورت آنلاین دیگر لازم نیست هزینه رفت و آمد پرداخت کنید. یا تجربه ماندن در ترافیک را پیدا کنید. ضمن اینکه در خرید اینترنتی امکان مقایسه هم زمان چند محصول با یکدیگر نیز وجود دارد.

مطالعه بیشتر
بررسی جایگاه مانتو در مد

حتما برای خرید به فروشگاهی مراجعه کنید که به شکل تخصصی مانتو مجلسی و مانتو عبایی را طراحی و تولید می کند. چرا که با اطمینان خاطر می توانید محصول مورد نظر را تهیه کنید.

مانتو مجلسی

تنوع مانتو مجلسی

اغلب مدل مانتو‌های مجلسی شامل انواع سنگدوزی، استفاده از حریر روی پارچه، استفاده از تورهای خاص یا مروارید دوزی و سایر هنرهای دستی می‌شوند. همین مسئله هم یکی از وجوه تفاوت مانتو رسمی و غیر رسمی است. این مانتوها شامل انواع پولک دوزی و استفاده از پارچه لمه و سایر المان‌های جلب توجه کننده هستند که شیک بودن آن‌ها را دوچندان می‌کند. این المان‌ها می‌توانند در بخش کوچکی از پارچه مانتو نیز به کار رفته باشند، مثلا سر آستین‌ها شامل قطعات ریز پولک دوزی باشد.

مانتو با طرح گیپور

مانتو مجلسی برای جلوه بیشتر به آن ها از گیپور استفاده می کنند. در واقع مانتو مجلسی گیپور از پرطرفدارترین مانتوهای مجلسی می باشد که هیچ وقت از مد نمی افتد.

مانتو با طرح لمه

مانتو مجلسی لمه از پارچه های براق و شاین دار طراحی و تولید می شوند. حتی در طرح های ساده نیز بسیار شیک و زیبا می باشند. چرا که نوع پارچه ای که به کار رفته لمه است و همین برای مجلسی کردن آن کافی است.

مانتو با طرح مروارید

در واقع مانتو مجلسی هستند که تزئینات آن ها با مروارید انجام می شود. که این سبک تزئین طرفداران زیادی دارد.

مانتو مجلسی نواردوزی

مانتو مجلسی نواردوزی با تزئینات خاص دوخته می شود. مانند اپلیکه دوزی، منجوق دوزی، این سبک مانتو مجلسی فروش زیادی دارد.

مطالعه بیشتر
خرید مانتو مجلسی جدید

مانتو مجلسی از کجا بخریم؟

نکته آخر

نکته ای که بسیاری از بانوان به آن اهمیت زیادی نمی دهند انتخاب مانتو براساس فرم اندام است. چرا که نحوه نشست مانتو روی اندام شما شیک بودن مانتو را چندین برابر می کند. در نهایت قبل از خرید مانتو ابتدا فرم بدنتان را به خوبی بشناسید. تمام این موارد به انتخاب بهتر و شیک تر مدل مانتو شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *