وبلاگ

بررسی عوامل موثر بر قیمت مانتو عبایی

قیمت مانتو عبایی

عبا یک نوع پوشش است که تاریخچه استفاده از آن به شهر اهواز باز می گردد. در واقع مردمان عرب در این منطقه از پوشش عبا استفاده می کنند. در نهایت شکل مدرن شده آن مانتو عبایی است که انواع مختلفی دارد. این سبک مانتو مجلسی که ساده و شیک است به دلیل راحتی در پوشش جای خود را در میان مردم باز کرده است. در این می خواهیم عوامل موثر بر قیمت مانتو عبایی را بررسی کنیم.

قیمت مانتو عبایی

این سبک از مانتو مجلسی که به عبایی معروف است کاملا بلند تا قوزک پا می باشد. قیمت این مدل مانتو به عوامل متعددی بستگی دارد. مانتو عبایی به دلیل طراحی خاص و زیبایی و همچنین نمای بسیار جذابی که در استایل و پوشش ایجاد می کند بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. مهم ترین آیتم تاثیرگذار در قیمت مانتو جنس پارچه به کار رفته در آن می باشد. از موارد دیگه ای که در قیمت تاثیر دارد طراحی ها و تزئینات دستی که روی مانتو به کار رفته است.

قیمت مانتو عبایی

انواع چنس پارچه که در قیمت مانتو عبایی موثر هستند

مانتو عبایی که جنس آن از پارچه ریون است. این نوع پارچه از پرطرفدارترین مانتوها در بین بانوان می باشد. این سبک از لباس زنانه به دلیل پارچه لطیف و لختی که دارد برای استفاده در مهمانی ها و مجالس کاربرد دارد. که بانوان علاوه بر استفاده برای فعالیت ها روزانه در مکان های دیگر نیز می توانند از آن بهره ببرند.

مانتو عبایی از جنس حریر که بسیار شیک و زیبا می باشد. که اغلب بانوان خوش سلیقه حتما مانتو از جنس حریر را انتخاب می کنند به خصوص برای فصل گرم سال گزینه بسیار مناسبی می باشد. پارچه های حریر بسیار ظریف، نازک، خنک و سبک می باشند که گذشتن از آن کار بسیار سختی است. معمولا از این مدل مانتو می توان در مکان های مجلسی استفاده کرد. این نوع لباس زنانه با جنس فوق العاده خود هیچ حد و مرزی برای زیبا جلوه دادن شما نمی شناسد و با تمام کمال جذابیت شما را به رخ دیگران خواهد کشید.

مطالعه بیشتر
تنوع بالای مدل مانتو مجلسی

قیمت مانتو عبایی

استایل کردن با مانتو عبایی

سبک این مدل مانتو بلند می باشد که مانند عبا تا پایین پا ادامه دارد. البته با اضافه کردن چند ویژگی خاص و زنانه آن را متمایز می کند. مانتو عبایی مناسب بانوان چاق و کوتاه قد نمی باشد. چرا که استایل آن ها را بسیار نامناسب نشان می دهد تصویر آنان را پهن و عریض می کند.

مانتو عبایی به دلیل قد بلند برای افراد کوتاه قد مناسب نیست و این امکان وجود دارد که مانتو زیر پای آن ها گیر کند که ظاهر خوبی ایجاد نمی کند. داشتن یک مانتو عبایی به عنوان مانتو مجلسی که در آن احساس راحتی داشته باشید و در مهمانی ها بتوانید از آن استفاده کنید ضروری می باشد.

خرید مانتو عبایی

خرید مانتو عبایی کاملا اقتصادی می باشد. بانوان عزیز می توانند این مانتو کاربردی را در مکان های مختلف استفاده کنند. می توانند از این مانتو برای مهمانی و مجالس و حتی مراسم های ساده تر نیز استفاده کنند. محدوده سنی خاصی برای استفاده از این محصول شیک وجود ندارد. در سن های مختلف و با سلایق مختلف می توانید مانتو عبایی را انتخاب کنید. آزادی و راحتی این سبک قطعا مورد توجه افراد قرار می گیرد.

قیمت مانتو عبایی

جمع بندی

برای انکه از قیمت مانتو عبایی خوب و باکیفیت اطلاع داشته باشید و خرید خوبی را تجربه کنید به سایت فروشگاه آستریا مراجعه نمایید و سبک ها مختلفی از مانتو مجلسی را مشاهده و مقایسه کنید تا بتوانید براساس نیازی که دارید خرید خوبی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *