وبلاگ

راهنمای خرید مانتو عبایی مشکی

مانتو عبایی مشکی

مانتو عبایی در کشورهای اسلامی طرفداران زیادی دارد. مانتو عبایی مشکی یکی از مدل مانتو با حجاب است و به خاطر پوشش کاملی که دارد امروزه جایگزین خوبی برای چادر محسوب می شود.

در واقع مانتو عبایی با ظاهر ساده و در عین حال شیک به بانوان در هر سنی و با هر سلیقه ای استایلی خاص و منحصر به فرد می بخشد. این تن پوش زیبا و کاربردی برای استفاده در انواع مناسبت ها مناسب است. و به راحتی می توان آن را با انواع لباس ها و اکسسوری ها ست کنید. اگر به دنبال تن پوشی شیک، راحت و با اصالت هستید مانتو عبایی مشکی را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر بگیرید.

مانتو عبایی مشکی

مانتو عبایی مشکی

برای پیدا کردن و خرید مانتو عبایی که در عین شیک بودن حجاب بانوان را حفظ کند باید زمان زیادی گذاشت. پوشیدن لباس برای مراسم برای بعضی از بانوان به یک چالش تبدیل شده است. البته که مانتو عبایی مشکی این مسئله را برطرف کرده است. حتما دقت کنید از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که دارای کیفیت بالایی باشد. فروشگاه آستریا به شکل تخصصی تولید کننده مانتو عبایی در طرح ها و مدل های مختلف و متنوعی می باشد.

مانتو عبایی بسیار گشاد و فری استایل طراحی شده است. فری استایل بودن مانتو عبایی سبب می شود که این لباس به هیچ عنوان بدن نما نباشد. بلندی این مانتو به حدی است که تا مچ پا ادامه دارد. بانوان با پوشیدن مانتو عبایی مشکی حجابی بسیار کامل و برازنده دارند. مانتو عبایی مشکی که با کارهای دست دوزی مانند مروارید دوزی، پولک دوزی و گلدوزی تزئین و زیبا می شوند.

مطالعه بیشتر
تنوع بالای مدل مانتو مجلسی

مانتو عبایی مشکی

ویژگی های مانتو عبایی

گشاد و آزاد : مانتو عبایی به طور کلی از پارچه های نرم و لطیف مانند کرپ، حریر یا نخی نازک دوخته می شود. و به دلیل گشادی و آزادی که دارد برای هر نوع اندامی مناسب است.

بلند: قد مانتو عبایی معمولا تا مچ پا یا بلند تر می رسد. و این بلندی به حفظ حجاب و همچنین ایجاد ظاهری شیک و فاخر کمک می کند.

ساده و بدون طرح : مانتو عبایی به طور معمول ساده و بدون طرح است و بیشتر در رنگ های تیره مانند مشکی سرمه ای تولید می شود. با این حال در سال های اخیر مدل های متنوعی از این مانتو با طرح ها و رنگ های مختلف نیز وارد بازار شده است.

مانتو مجلسی

نکات کلیدی انتخاب مانتو عبایی

جنس پارچه : برای فصل های گرم سال مانتو عبایی با جنس نخی نازک و برای فصول سرد سال مانتو عبایی با جنس ضخیم مانند کرپ انتخاب کنید.

مدل مانتو برساس اندام : اگر اندام ظریفی دارید می توانید از مانتو عبایی با مدل های چین دار یا پلیسه استفاده کنید و اگر اندام درشت تری دارید مانتو عبایی با مدل ساده و راسته انتخاب کنید.

رنگ مانتو : اگر پوست روشنی دارید می توانید از مانتو عبایی با رنگ های روشن مانند کرم یا طوسی استفاده کنید و اگر پوست تیره ای دارید می توانید از مانتو عبایی با رنگ تیره مشکی یا سرمه ای استفاده کنید.

مانتو عبایی

جمع بندی

فروشگاه آستریا از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مانتو مجلسی و مانتو عبایی در بهترین کیفیت و با تولید در طرح ها و مدل های متنوع در خدمت شما عزیزان می باشد. که می توانید برای راحتی بیشتر نیز از طریق سایت به نشانی www.asteriaabaya.com خرید آنلاین خود را انجام دهید.

مطالعه بیشتر
استایل با مانتو مجلسی بلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *