وبلاگ

خرید بهترین مانتو مجلسی

بهترین مانتو مجلسی

همانطور که می دانید در پوشاک بانوان مانتو جزء مهم ترین قسمت پوشش محسوب می شود. به همین خاطر انتخاب مانتو بسیار اهمیت پیدا می کند. اینکه شما سبک ها و مدل ها مانتو را بشناسید بسیار کمک کننده است. تا بتوانید بهترین مانتو مجلسی را برای اندام خود خریداری نمایید.

انتخاب بهترین مانتو مجلسی

در زمان  انتخاب مدل مانتو مناسب باید به چند فاکتور توجه داشته باشید. که مهم ترین آن انتخاب رنگ مناسب با پوست شماست. شما می توانید از رنگ های روشن برای مهمانی استفاده کنید. از رنگ مشکی برای مراسم های رسمی بهره ببرید. یکی دیگر از موارد که باید در نظر داشته باشید طراحی مانتو و سایز آن است. چرا که انتخاب مانتو نامناسب می تواند شما را چاق تر و حتی لاغرتر نشان دهد. در عین حال انتخاب سایز و طرح مناسب می تواند زیبایی اندام شما را چندین برابر کند. همه این موارد که ذکر شد می تواند کمک کننده باشد تا بهترین مانتو مجلسی را برای استایل و اندام خود خریداری نمایید.

بهترین مانتو مجلسی

سبک های مانتو مجلسی

مانتو مجلسی ساده

سادگی همیشه شیک و مد می باشد. شما می توانید استایل خود را با مانتو مجلسی اقتصادی ساده منحصر به فرد کنید. در عین حال بسیار مهم است که اکسسوری و کیف و کفش که با این مانتو استفاده می کنید هماهنگ و ست باشد. دقت نمایید که اکسسوری باید به گونه ای باشد که سادگی مانتو شما بیشتر به چشم بیاید.

مانتو مجلسی بلند و جلو بسته

یکی از طرح های جذاب، مانتو مجلسی بلند جلو بسته است. در واقع انتخاب مناسب برای افرادی که طرفدار طرح های جذاب و خاص هستند. بانوانی که پوشش و حجاب داشتن برایشان مهم است می توانند از این سبک جذاب استفاده کنند.

مطالعه بیشتر
خرید مانتو مجلسی جدید
مانتو مجلسی بلند و جلو باز

این مدل و سبک از جدیدترین مدل مانتو مجلسی محسوب می شود. مانتو جلو باز می تواند بهترین انتخاب برای بانوان لاغر اندام باشد. پیشنهاد می کنیم برای بیشتر شیک دیده شدن از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

بهترین مانتو مجلسی

اکسسوری و جزئیات اهمیت دارد

جزئیات و اکسسوری در انتخاب بهترین مانتو مجلسی نقش مهم و حیاتی دارد. این موارد به لباس حس زیبایی و خاص بودن اضافه می کنند.

تزئینات دست دوز و گلدوزی ها در جلوه بخش های مختلف مانتو از دقت و ذوق طراح گرفته می شود. این جزئیات لباس را به یک اثر هنری تبدیل می کند و زیبایی خاصی به آن می افزاید.

جنس لباس نقش اساسی در ایجاد جلوه ی لباس دارد. از جمله جنس های باکیفیت ابریشم و شیفون که به جلوه لباس می افزاید.

انتخاب اکسسوری براساس سبک مانتو اهمیت دارد. برای مانتو خاص جواهرات ساده و زیبا همچون مانند گردنبد یا گوشواره با سنگ ها قیمتی این استایل را تکمیل می کند. به علاوه کیف های کوچک با طراحی کلاسیک نیز مناسب این مدل مانتو هستند.

برای مانتو های لوکس انتخاب گوشواره یا دستبند با طراحی هنری و مدرن مناسب است. کیف های با الهام از طرح های هنری نیز این سبک را به خوبی تکمیل می کند.

مانتو مجلسی

نحوه نگهدار و مراقبت از مانتو مجلسی

طریقه شستشو

استفاده از مواد شوینده ملایم و مناسب برای نوع پارچه مانتو ضروری است. حتما در ماشین لباسشویی از حداقل دور شستشو استفاده کنید. برای شستشوی دستی برای حفظ رنگ و بافت مناسب پارچه از آب سرد یا خنک استفاده کنید. بهترین روش خشک کردن آویزان کردن مانتو در آویز لباس در محیط خنک و با تهویه ی خوب است.

مطالعه بیشتر
بررسی جایگاه مانتو در مد

نگهداری از تزئینات

در صورت بروز هرگونه مشکل به تعمیرکار مراجعه نمایید. از مواد آسیب زا مانند اسپری یا عطر خود داری کنید و از تماس مستقیم با آفتاب در طولانی مدت جلوگیری نمایید.

جمع بندی

در پیچیدگی انتخاب بهترین مانتو مجلسی ما به شما توصیه می کنیم که با دقت به جزئیات نیازها و سلیقه ی شخصی خود بپردازید. فروشگاه آستریا تمامی جوانب را در نظر داشته که نهایتا محصول شیک و مجلسی در خور مشتریان عزیز ارائه نماید تا در مهمانی ها و مجالس رسمی بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *